Начало   Софтуер   Ревюта   Статии   Дневници   Галерия   DC HuB   Уеб Чат   Форум
 GGbit.info Новини
 Комуникации
 Сигурност
 Софтуер
 Хардуер
 Игри и забава
 Работна Среда
 Спорт & Хоби
 Програмиране
 Шоу Новини
 Други Новини
GGbit.info +
   
Oth.GGbit.info
   
CS.GGbit.info
   Frendly Url's
Основи на C++, Част 1


Цитат
Задача 1. Да се напише програма която извежда на екрана думите „Hello Peter”.
#include <iostream.h>
void main()
{
cout << "Hello Peter";
}
С #include зареждаме файла iostream.h съдържащ основните ни нужни функции за изпълнение на програмата. С Void Main() задаваме началото на програмата. Скобките след него, съответно една отваряще и една затваряща са за уточняване на началото и края на програмата. посредством cout извеждаме информацията дадена след << в дясно на екрана. Чете се "Си Аут" тоест "какво извежда на екрана C++-a", знакът << се ползва за да окаже че дадените в дясно данни трябва да бъдат изведени. В зависимост от вида на данните има няколко типа. В случая това е символен низ(стринг) който заграждаме посредством кавички. Посредством ; установяваме край на коя да е команда, за да впишем следваща.

Цитат
Задача 2. Да се напише програма, която извежда на екрана думите „ Hello Ivan” и на следващ ред “ How are you?”
#include <iostream.h>
void main()
{
cout << "Hello Ivan"<<”\n”;
cout << "How are you?"<<”\n”;
}

Тук знака "\n" означава преминаване на нов ред. може да бъде записано и като:
Код
cout << "Hello Ivan \n”;
но това е предмет на понататъшно ползване след като е разбрана семантиката. Даденият пример просто е по ясен, кой от двата вече ще ползвате зависи само и единствено от вас. smile.gif

Цитат
Задача 3. Програ







: Решение на задачите на Гл. Ас. Н. Касъклиев

Полезни статии, vIkToRsHeFa, 16 2008 11:01:08, 0
MMX, 3DNow!, SSE и ползата от тях


MMX, 3DNow!, SSE и ползата от тях


[block][/block]


Производителите на процесори винаги са се опитвали да повишават производителността на своите продукти, независимо дали чрез постигането на по-висока работна честота, или чрез влагането на някои малки хитрини. Макар поотделно всеки начин да дава своето, понякога се стига до простото акцентиране върху различните възможности, само и само да се реализира съответният модел. В този ред на мисли, какво е SSE (а вече има и SSE5) и каква точно полза имам аз от него?






След като преди доста време Intel въведе ММХ инструкциите в своите процесори, производителите започнаха да се надпреварват не само в тяхното добавяне (все пак се стигна дори до Cyrix с ММХ), но и в последващата им разработка. Като конкуренция на ММХ AMD добави в своите тогавашни модели 3DNow!, на което пък Intel отговори със SSE. По-късно SSE получи допълнително развитие, а в момента AMD вече разработва SSE5, които ще се използват при новите процесорни ядра Bulldozer. Но какво ни дават тези разширения, имаме ли всъщност реална полза от тях, или това е поредният рекламен трик?

MMX, 3DNow! и AltiVec – гости от миналото

Първата по рода си разработка на разширен комплект инструкции, чиято цел е ускоряване на конкретни задачи, е именно ММХ. Той се появява през 1997 г., когато Intel представя серията процес







: GgBiT.InFo

Полезни статии, the_mouse, 14 2008 11:01:10, 0
Tile64 – многоядрен процесор от бъдещето



Tile64 – многоядрен процесор от бъдещето


[block][/block]След като Intel и AMD стигнаха до мегахерцовата бариера, стана ясно, че бъдещето на процесорите няма да е в по-високите честоти, а в увеличения паралелизъм. Последните модели и на двете компании доказват именно това – постепенното преминаване към четириядрени и осемядрени модели, способни да извършват много повече работа за един такт. Интересното е, че в областта на многоядрените процесори се появява още един играч – фирмата Tilera, която има собствена разработка на многоядрен чип.

За разлика от Intel и AMD, разработеният от Tilera продукт представлява не четири- или осемядрен модел, а процесор с 64 ядра! Разбира се, решение с подобен внушителен брой ядра не се появява за пръв път – за справка може да погледнем Tera-scale на Intel, за който се смята, че сочи бъдещето на процесорите като цяло. Разликата е, че докато Tera-scale представлява само проектен прототип, който не е ориентиран към комерсиално приложение, процесорът Tile64 на Tilera е напълно функционален продукт, готов за реална употреба.

Tilera и Tile64

Компанията Tilera е основана от професор Анант Агарвал, преподавател в MIT. Той е основният разработчик на мрежовата многопроцесорна архитектура, която се използва в процесора Tile64. Изследванията и развитието на мрежовата схема за изграждане на многоядрен чип започва през 1996 г. и още тогава обещава да донесе сериозни предимства в сравнение с класическите процесори. В процеса на разрабо







: GgBiT.InFo

Полезни статии, the_mouse, 14 2008 11:01:42, 0
Какво е xHTML. Правила, стандарти.


Въведение:

Вярвам че досега във вашите web сайтове сте ползвали традиционния HTML 4.01. xHTML 11 e една реформация на HTML 4.01. Вече се подготвя xHTML 1.1 Basic. Самата абривиатура на езика означава: разтегнат(разширен) HTML. xHTML е хибриден език изграден върху XML. XML (Extensible Markup Language) е език, чрез който програмистите могат да разработват други езици и специализирани приложения. Програмистите вече използват XML, когато създават бази данни и каталози. Освен това XML е основа за такива протоколи като Scalable Vector Graphics (SVG), Synchronized Multimedia Integration Language (SMIL), Wireless Markup Language (WML) и Platform for Privacy Preferences (P3P).

DOCTYPE & lang & encoding:

Както знаете, всеки документ трябва да има doctype с описание. Това описание служи, за да окаже на броузъра как да чете кода. При по старите броузъри той не беше от значение, но вече е задължително да се поставя, ако искаме нашия проект да се визуализира правилно. Когато пишем на xHTML трябва да сложим следния doctype(седи над <html>):

Код
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">


След това вместо да пишете <html>, пишете:

Код
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">


или

Код
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="bg" lang="bg">








: GgBiT.InFo

Полезни статии, akolevutd, 11 2008 13:01:28, 3
Джанти на кола?


Имам 1 въпрос как да сложа джанти на 1 кола,като искам да запаза спирачките ето картинката 10Х предварително? : GgBiT.InFo

Графични Уроци, Niksana, 09 2007 21:12:45, 3
Сайтче с туториъли и полезни статии


Ето един блог направен на много професионално ниво и с много полезни статии и уроци

http://blog.pixelmind.org/

Надявам се да има доволни smile.gif : GgBiT.InFo

Графични Уроци, theivo, 08 2007 17:12:49, 0
Как да си губим времето в Мрежата


КАК ДА СИ ГУБИМ ВРЕМЕТО В ИНТЕРНЕТ



По време на космическите полети американските астронавти се сблъсквали се един много неприятен момент. Те не можели да записват своите мисли и преживявания, защото химикалките им просто отказвали да пишат в тази неестествена среда.

Специалистите от НАСА им влезли в положението и поръчали на някой си Пол Фишер да изработи „космическа химикалка”. Той я изобретил и внедрил, като не пропуснал да прибере 1, 5 милиона долара за нея!

Съветските космонавти се сблъсквали, естествено, със същия проблем. Но те доста по- бързо и по лесно му намерили колая- използвали… моливи!

Така стоят горе- долу нещата и с тези смехотворни начини за печелене на пари от Мрежата като Google Ad Sense, форуми, афилиирани програми, „комерсиални” блогове и пр. Те не са нищо друго освен ГУБЕНЕ НА ВРЕМЕ! Повечето хора не могат да видят молива, т. е. лесния и ефективен начин за печелене на пари от Мрежата. Те все търсят и търсят своя Пол Фишер.

При това печеленето на пари от Мрежата никак не е трудно! Създаваш смислено, необходимо съдържание и го продаваш. Отново и отново.

И за да не бъда голословен, ще приведа само един пример:
През 2001 година Браян Кларк основава фирма без служители, без офис, без складова база и пр. Кларк НИКОГА не е използвал реклама офлайн! В наши дни фирмата му прави милиони и то от… продажба на информация онлайн. Горещо ви препоръчвам неговата книга “Teaching Sells”. Препоръчвам ви също така да влезете и в блога му Copyblogger.

Иска ми се да отворя скоба. Хората продават от векове информация- този вид бизнес не е нещо ново, той не е присъщ само на Интернет маркети







: Защо българите не могат да печелят от Интернет

Полезни статии, tocco, 01 2007 03:11:56, 2
Как се обединява филм от два диска с субтитри в един файл


Как се обединява филм с субтитри в един файл

Необходими програми:
VirtualDub
Subtittle Workshop
Аз ще използвам отново филма 2Fast 2Furios.

След като сте инсталирали/разархивирали програмите отваряте програмата VirtualDub
1. Отваряте програмата от тази икона
а) Давате File->Open video file...и избирате първата част на филма
б) Натискате Video-->Direct stream copy

в) Натискате Audio-->Direct stream copy

г) Давате File->Append AVI segment ...

д) Сега дайте File->Save as AVI и изберете къде да запазите файла.Аз го именувах като 2fast.avi

2.Сега е ред на субтитрите.След инсталацията отваряме програмата SubtitleWorkshop и отваряме субтитъра в моя случай
2.Fast.2.Furious.2003.DVDRip.XViD.AC3.5CH.CD1-AXiNE.srtFile->Load Subtitle...

Тази програма има опция български език-препоръчвам ви я Това може да направите от Settings->Language->Bulgarian.Тя има един малък проблем.
В началото излизат йероглифи,но няма да имате проблем с тях ако смените енкодинга в това прозорче което се намира в дясно на Cyrilic







: Всички права запазени на GgBiT.InFo

Полезни статии, PIPO, 31 2007 16:10:24, 0
Разделяне на филм на две части заедно с субтитрите


Как се разделя филм на 2 части и пренастройка на тайминга на субтитрите

Необходими програми:
VirtualDub
Subtittle Workshop

След като сте инсталирали/разархивирали програмите отваряте програмата VirtualDub
Аз ще избера да работя с тези два файла,като използвам филма Бързи и Яростни 2

1. Отваряте програмата от тази икона
а) Давате File->Open video file...и избирате филма
б) Натискате Video-->Direct stream copy

в) Натискате Audio-->Direct stream copy

г) Сега трябва да изчислим къде е средата на филма.За да не стават фалове аз използвах калкулатора и пресметнах дължината на филма разделена на две.По този начин получаваме края на първия диск.Как да направим тези изчисления.
Първо намираме филма.Поставяме мишката на него без да кликаме и то ни показва колко е дължината на филма.
Моят е дълъг 1:47:42 часа.Като го приравним в минути се получават 107 минути и 42 секунди.Тази стойност я делим на две и се получава 53.71 а това се равнява на 54 минути и 11 секунди.
д) Натискаме ето този бутон ,така поставяме начало на нашия филм
е) Използваме слайдера
Трети национален хакерски конкурс ”Hack Attack” 2007


[block][/block]За трета поредна година Българска издателска компания, списание ”Софтуер & Хардуер” и вестник ”Компютри” организираха състезанието по мрежова сигурност ”Hack Attack”, което се проведе в неделя, непосредствено след конкурса за хардуерни ентусиасти ”100 GHz овърклок”. Сградата на Руския културно-информационен център приюти участващите, журито и публиката, която не бе никак малобройна – в това може да се уверите и от приложения снимков материал. Освен предварително заявилите участието си, на събитието се изявиха и мрежови специалисти, които пристигнаха буквално в последния момент. Общия брой на отборите бе пет, като един от участниците се включи самостоятелно в надпреварата.

В началото на деня експертите от Velox systems – Никола Антонов, Мартин Петков и Димитър Кавлаков предварително бяха настроили три работни станции, базирани на различни операционни системи: Windows 2003 сървър, както и две Unix базирани платформи, съответно с Linux и FreeBSD дистрибуция. Всяка от сървърните системи разполагаше с конкретни неадекватно конфигурирани мрежови услуги, например оставен SMTP relay сървър на FreeBSD машината. При Linux сървъра имаше FTP потребители с привилегии за достъп до системните конфигурационни файлове с твърде лесна за разгадаване парола, плюс отворен SSH Root терминален достъп с целенасочено конфигурирана слаба парола и др.

Разбира се, въпросните слабости не бяха оповестени предварит







: GgBiT.InFo

Полезни статии, the_mouse, 31 2007 06:10:02, 0
      1     2     3     4     5     6     7      

Valid XHTML 1.0 Transitional