IPB

Здравейте ( Вход | Регистрация )

> Prince of Persia Quadrilogy ( + Prince of Persia 2008 )
f0rgy
коментар May 29 2010, 01:03
Коментар #1


Team 23 - Sensei

Група: Уважавани
Коментари: 6,051
Регнат: 15-June 06
От: Пловдив
Пол: Мъж



Prince Of Persia: The Sands Of Time



Производител : Ubisoft
Сайт на производителя: http://www.ubi.com/
Жанр: 3D Екшън, Приключенски




Коментар
Prince of Persia: The Sands of Time дава нов живот на екшън приключенския жанр. С богато илюстрирани герои, динамични движения и един от най-красивите и заплетени замъци в историята на игрите. Наистина поредицата за Принцът на Персия се допълва със заглавие, от което ще ви спре дъха и ще искате на всяка цена да разбулите мистериите на този древен свят.

Продължение на известната серия Prince of Persia, която промени представата на геймърите за добро качество още през 1990 година.

Ще откриете един екзотичен и мистериозен свят, представящ персийската архитектура, животни и облекла.
С вас ще бъде и красива и мистериозна героиня, на която трудно ще се доверите.
Ще използвате специален кинжал, с който ще можете да спирате времето и да го връщате назад.





Prince Of Persia: Warrior Within



Производител : Ubisoft
Сайт на производителя: http://www.ubi.com/
Жанр: 3D Екшън, Приключенски




Коментар
Никой не може да промени съдбата си. И през погледът на Prince of Persia: Warrior Within (POPWW), тя е еднаква за всички ни.... И старецът каза на Принца: Ти ще умреш.

Не е нужно да си мъдрец, за да кажеш на някого, че ще умре и да си прав. И странното е, че мъдрецът не обвързва твърдението си с конкретен период от време. Та на практика той ще излезе прав, дори и принцът да се спаси този път. Защото, както много добре знаем, той все някога ще умре.

Принцът обаче явно не е чувал за Канал 2001 и доверчиво изслушва мъдреца. Тъмна сянка го обгръща и той за пръв път усеща страх да сковава кръвта във вените му. Обречеността става негова съдба и под нейния знак той се преобразява. Този път към смъртна опасност и нечовешки подвизи го тласкат не героизмът и чувството му за чест, не желанието да спаси любимите си хора или кралството, а едничкият инстинкт за самосъхранение на благородническите му задни части. Сега той гледа на света под друг ъгъл:

по-циничен, по-суров, по-студен

Вече не се бие за благородна кауза, не се интересува кой и защо умира под ятагана му. Зареден с неизчерпаем и заразителен гняв, той сее смърт и разруха. Променен е и външно. От доброто момче вече не е останало нищо. Пред вас стои безскрупулен убиец с поглед, лишен от чувства. Дори и от страх. В стегнатата прегръдка на кожа и броня се издига атлетичната фигура на нашия принц, който вече е и татуиран (интересен ми беше и фактът, че татуировката всъщност копира изображението, което се мъдри на ръката на артрежисьора на проекта). Гарвановочерната му коса агресивно се спуска по лицето. Обгръща го тъмно наметало. В мрака, загърнал тази фигура, проблясват само очите, изпълнени с неконтролируем гняв.

Оттук се поражда и въпросът, който ме измъчва ежесекундно. Играта вече някак се отърсва от своята приказност. Историята, атмосферата, целите и визията в нея вече са много по-мрачни.

Дали тази по-модерна, близка до нашето безпардонно време и реалност атмосфера е стъпка напред за поредицата или я отдалечава от първоначалната мистично-ориенталска идея на заглавието, превръщайки я в нещо, което преспокойно можеше да се нарича и просто Warrior Within, без да е предхождано от гръмкия класически бренд Prince of Persia. На този въпрос всеки трябва да отговори сам за себе си в зависимост от това какво го е привличало в поредицата преди и да прецени дали то все още присъства в нея. Аз мога да дам една безапелационна оценка: играта определено си струва, независимо дали е добро продължение на поредицата или просто един екшън-адвенчър с главозамайващо изпълнение и усет към детайла във всяко едно отношение.

Графиката спира дъха още със стартирането. Картината пред очите ви е изключително динамична. Още в началната сцена се развихря епична битка на екипажа на вашия кораб и

слугите на излъчващата зло Shahdee

Върху главите ви се изсипва дъжд от горящи стрели. Откъснати въжета и вериги се люшкат със страшна сила, заплашвайки да ви премажат. Секунда по-късно пред вас се сгромолясва захвърленият труп на загинал в битката ваш приятел. Той разбива на трески дъските, на които сте стъпили, и ви запраща в трюма на кораба. Снопове светлина се процеждат през пукнатините в тавана. Газите в локви вода. Назъбени части от счупени предмети стърчат към вас от всички посоки. Мъждукат безброй факли. Процежда се мъгла. Внезапно и масивно острие разбива стената и с грохот, пронизва въздуха пред вас. Нахлува вода. Постепенно движенията ви стават все по-затруднени. Самият кораб също започва да се люшка, подхвърлян от вълните. Усещате сблъсъка между двата плавателни съда като мощен трус...

Постепенно усвоявате опасния танц със смъртоносни остриета, който превръща пейзажа в зловеща фиеста с фонтани от кръв. Трябва да си проправите път до самата Shahdee, отнемайки душите на нейните слуги. Тя е първият бос, с който се сблъсквате. И определено има излъчване и някакъв тъмен чар. Странното обаче е нещо друго: въпреки че действието се развива в древността, тя се разхожда в одежди, по-правдоподобни за друга епоха. Подстригана късо и с грим в стил "Гарванът", тя е избрала да сее смърт, пременена с черни кожени прашки и високи до над коляното кожени ботуши на ток. Това преплитане на модерно и древно отново изкривява представите ми за приказка и връща към онзи тревожещ ме въпрос.

PC Mania




Prince Of Persia: The Two Thrones



Производител : Ubisoft
Сайт на производителя: http://www.ubi.com/
Жанр: 3D Екшън, Приключенски




Коментар
Макар и доскоро само с работно заглавие, броени месеци преди премиерата Prince of Persia 3, вече известна като Двата Трона, Ubisoft лека полека ни поднасят по някое и друго късче информация за това какво ще ни очаква в тази трета и финална част на поредицата. Но, както обичам да казвам – първо първите неща.

Изнамерилите сили (и топки), а не на последно място и нерви да доиграят Prince of Persia: Warrior Within на РС (няма какво да се лъжем, PC версията – доста често се случва това на последък – си беше претупана и най-бъгава от всички останали) и да видят алтернативния завършек, вече имат оформена идея, какво да очакват от сюжета на третата част, която по традиция Ubisoft ще издадат в края на годината. След отстраняването на Дахака, Пазителя на времето, връщането на пясъците, където им е мястото и укротяването на опърничавата... – така де, Принца кандърдиса Кайлийна да е с него „докато смъртта ги раздели” – двамата се прибират със самотна ладия от Острова на Времето към родния градец, Вавилон. Кроели си те планове за бъдещето – знаете там, с две липи отпред, пейка в снежно бяло и пр. (пфу!). Обаче не било писано баш тъй да стане. Без повече пледоарии, от Ubi ни светват, че още при стъпването на родна земя, групички от неприятно въоръжени с дъх на чесън, бронирани, железоглави лошковци, сгащват натясно нашия човек и либето му - Кайлийна. Не стига това, ами и народът му, страдащ от инвазията, се е обърнал срещу него. Един вид – никой не го „люби, тачи и милее”. Бидейки овързан, на жертвения кол, Принца е заставен да гледа кланетата и страданията на раята... упс, сори, аз малко тука май пооцапах „етническия модел”, исках да кажа - на народа си.






Prince Of Persia



Производител : Ubisoft
Снимки от играта: Тук
Сайт на производителя: http://www.ubi.com/
Жанр: 3D Екшън, Приключенски




Коментар
Вятърът отнесе Пясъците на времето. Фара е просто едно магаре. А озлобеният и постоянно псуващ принц от The Two Thrones е заменен от номад с крадлива натура и свежо чувство за хумор, който странства из света в търсене на нови приключения. Затова забравете всичко, което знаете за поредицата, защото тази игра ще ви отведе в един съвършено нов и изключително магичен свят, вдъхновен от персийската митология и „Хиляда и една нощ”.

Както стана дума,

главният герой не е принцът на Персия

с когото бяхме свикнали през последните години. Той е ”просто принц на Персия”. Че и принц не е в самото начало. По-скоро една по-различна визия за този легендарен герой, която няма нищо общо с досегашните му превъплъщения. Представете си опърпан измамник с остър ум, който обича да прахосва пари, носи се по течението и често разрешава проблемите със своя меч и няма да сте далече от истината. Лошо няма – поредицата се нуждаеше от нещо свежо, особено, след като бе прилично изцедена от концептуална гледна точка след последната част. Дори в много отношения новият принц на Персия (за всеобщо улеснение ще продължим да го наричаме по този начин) е доста по-интересен, авантюристичен и забавен герой. Не знам дали няма да е малко прекалено, ако го сравня с Индиана Джоунс, но в много отношения той напомня именно на прословутия археолог. Най-вече заради вродената си склонност да се забърква във всевъзможни бъркотии. Вижте сами защо...

Само неприятности

Още в самото начало нашият герой се озовава в средата на мощна пустинна буря. Но вместо на натовареното си с куп жълтици магаре (Фара!), той попада на красиво и босоного момиче с необикновени способности на име Елика. Дотук добре, ще кажете вероятно. Да, ама не. Заедно с нея на главата му се изсипват и един куп неприятности. Преди да се усети, принцът става свидетел на унищожението на Дървото на живота. Акт, заплашващ да погълне целия свят в мрак, тъй като досега то е било затвор за бога на мрака Ариман. Изведнъж пустинната буря се оказва най-малкият проблем на тоя свят.

Ще, не ще - на героя не му остава нищо друго, освен да забрави за магарето и дебелите килими, които е можел да има, и да се опита да спре древното опустошително божество. Но поне няма да е сам – новата му мистериозна спътница ще направи всичко възможно, за да му помогне.

Макар и Дървото на живота да не съществува, богът на тъмнината не е напълно свободен. Сега Ариман бавно, но сигурно се опитва

да потопи света в мрак

да се измъкне напълно от оковите си и да отмъсти на своя брат бог Ормузд, еманация на светлината, задето поколения наред го е държал вързан. За щастие Елика знае как да спре разпространението на тъмната субстанция, излизаща от някогашния затвор. Но откъде ще започнете?

Тук е моментът да ви кажа, че новият Prince of Persia залага на популярната напоследък концепция за ”open-world”. Т.е. монолитен свят, който може да изследвате свободно. Макар и съвсем в началото някои от териториите да не са достъпни, рано или късно ще може да странствате от едно място до друго, без да бъдете възпрепятствани от каквото и да било и без почти нито един лоудинг екран. Впечатляващо, наистина. И все пак не толкова изненадващо, тъй като, както може би вече знаете, новият Prince of Persia e дело на същия екип, работил върху Assassin’s Creed.

Въпреки че сега не притежава власт над времето, принцът е усвоил

един куп нови акробатични умения

По-голямата част от тях са възможни благодарение на специалната ръкавица с остри нокти на лявата му ръка. Например, ако я забие в стената, може да се спусне по нея до безопасно място, оставяйки след себе си следа от малки, блестящи искрици. Отчасти благодарение на същата тази ръкавица той пълзи дори и по таваните, стига да има кука, за която да се закачи. Въобще новият герой е една изключително подвижна маймунка.

Прави впечатление, че не ви трябват кой знае какви умения и рефлекси, за да изпълните акробатичните номера на принца. Например, за да започнете да тичате по стената, просто трябва да скочите към нея. Не е нужно да задържате който и да е бутон. Това със сигурност не е непременно нещо лошо. Дори напротив. От една страна, ще ви спести хабенето на нерви, което е характерно за платформените екшъни, от друга – използването на джойпад не е задължително. Естествено, ако имате PS3 или Xbox 360, бих ви посъветвал да изиграете Prince of Persia именно с подобна компютърна периферия (повече подробности за конзолната версия на Prince of Persia - на стр. 67), но и PC портът не е за подценяване.
Авторите удържаха на обещанието си и бойната система наистина центрира действието върху

дуели с мощни противници

почти колкото нас самите. Набирането върху левия бутон на мишката няма да ви отведе до никъде. Всичко е подчинено на една прецизна система от комбинации на удари с меч, с ръкавицата и акробатики. Тези серии от бойни техники от своя страна се допълват с магическите умения на Елика, като крайният резултат е едно изключително зрелищно меле, достойно за „Тигър и дракон”. В началото може и да ви се стори малко трудно, но успеете ли да научите кое комбо до какво води (например как да нанесете няколко опустошителни удара на земята, след което да пренесете сражението във въздуха, без да прекъсвате комбинацията), ще бъдете подобаващо възнаградени.

Рано или късно ще се изправите и срещу един от четирите боса. Дори повече от един път. Битките тук са с една идея по-трудни, но проблемите с големите лошковци не свършват със смъртта им. Всеки един бос ще освободи специален капан от поквара, която ще залее света. Например наложницата - прилепоподобни същества, които ще ви преследват впоследствие из другите територии, воинът – слуз, която се изстрелва от стените и ви сграбчва, и т.н.

В един момент ще се окаже, че и четирите капана ще тровят живота ви по време на акробатичните изпълнения в последните нива, но стига да не бързате и внимателно да планирате следващото си движение, няма да имате абсолютно никакви проблеми.

Това, което прави Prince of Persia наистина уникална игра, обаче е

присъствието на Елика

Тя е нещо повече от мацка с готини крака и любвеобилна физиономия и както и сами ще забележите още в самото начало - определено може да се грижи сама за себе си. Освен специалните координирани атаки, които ще изпълнявате заедно с нея по време на битките, тя винаги ще ви показва и накъде трябва да отидете. Т.е. никога няма шанс да се залутате и да се чудите кой е правилният път. Но това е само началото...

Стигате до непреодолима пропаст? Няма проблем. Скачате и я викате на помощ с ”E” и тя и ще се хвърли след вас и ще ви повдигне нависоко – колкото да успеете да стигнете до отсрещната страна. Не успявате да направите опасна маневра и започвате да падате или пък някое чудовище е на път да ви разсече? Елика винаги ще ви спасява от смъртта, защото в Prince of Persia такова нещо просто не съществува. Или ще ви хване за ръка и ще ви издърпа на последното безопасно място, което сте били, или ще блокира нападението на противника и ще го изблъска настрани. И не на последно място – босоногото момче ще ви разкрива повече за историята на света, битката между Ариман и Ормузд и трагичната съдба на четирите боса в играта. Просто си говорете с нея от време на време...

Въпреки че се контролира единствено от изкуствен интелект, Елика никога, ама наистина никога, няма да застане на пътя ви и да ви попречи да продължите. Дори когато висите от ръба на пропастта и тя е до вас, принцът грациозно ще я хване за едната ръка и ще я прехвърли зад гърба си, за да може да застане на нейното място.

Дори и да оставим настрана фактът, че реално не може да умрете в играта, на моменти

Prince of Persia подценява хардкор играча

Когато трябва да изпълните двойния скок с Елика, екранът придобива сиво-бял цвят и ви подсказва, че трябва да натиснете „E”. Когато се плъзгате по стръмни повърхности, принцът често ще се обръща към спътницата си с предупреждения от типа „Приготви се да скочиш!”, които реално се отнасят за вас. А когато се биете с противниците и се налага да блокирате атаката им, пред лицето ви ще изникне огромен бутон, който буквално крещи „Време е!”. Всички тези неща правят Prince of Persia наистина лесна игра и макар и да ни позволяват да се наслаждаваме на приключението, без характерните за жанра фрустриращи елементи, често ще се чувствате като малко дете, хванато за ръчичка в парк с птички и пчелички.

Дори пъзелите, които принципно са ключов елемент за поредицата, не са нещо особено, но поне не са забравени напълно. Тук-таме ще трябва да раздвижите мозъчните си клетки, но като цяло „детска игра” е може би най-подходящият израз за ситуацията.

Целият този изключително прецизно реализиран геймплей е допълнен от

една приказна и зашеметяващо красива визия

Сякаш всичко в Prince of Persia е нарисувано на ръка и оцветено с разнообразна палитра от моливи. Арабските мотиви в музиката пък създават усещането, че сте попаднали в приказка от „Хиляда и една нощ”, а по-голямата част от коментарите на принца, които наистина са забавни, за момент ще успеят да ви отърсят от напрежението и често – дори ще ви разсмиват.
В заключение мога да кажа само едно – евала Ubisoft. Показахте на всички как се прави продължение – буквално от нищото. Може би основният проблем на тази игра е, че свършва твърде бързо. За да пребягате през цялата история, ще ви трябва не повече от ден-два непрестанен геймплей. Но така или иначе студио в Montreal знае как да се поучи от грешките си. Това е очевидно, защото новият Prince of Persia представлява една уникална комбинация между Assassin’s Creed и The Sands of Time.

PC Mania

Download:Click


Prince Of Persia: The Forgotten Sands



Производител : Ubisoft
Сайт на производителя: http://www.ubi.com/
Жанр: 3D Екшън, Приключенски



Коментар


Завръщане към визията, позната ни от The Sands of Time. Поне що се отнася до декорите.


Ако има поредица, с която Ubisoft наистина обожават да експериментират, то това е Prince of Persia. Откакто The Sands of Time видя бял свят през 2003-та и възроди класическия платформър на Джордан Мехнер, принцът на Персия претърпя всевъзможни метаморфози. Първоначално бе просто най-обикновен герой от вълшебните приказки, сякаш изваден директно от „Хиляда и една нощ”. По късно обаче – с Warrior Within – го налегна дълбока депресия и отчаяние и той се превърна в безскрупулен убиец, готов на всичко, за да осъществи своите цели. Кулминацията дойде с The Two Thrones, когато шизофренията в него си каза думата и принцът се раздвои в буквалния смисъл. С това сюжетната линия, подхваната с Пясъците на времето, приключи. Сякаш нямаше място за повече PoP игри. Поне докато не се появи последният Prince of Persia, който, въпреки всичките ни опити, не ни позволяваше да умрем...


Този път ще се бием с до 50 противника наведнъж


Ако погледнем цялата поредица отстрани, няма как да не се запитаме дали разработчиците не се лутат отчаяно в желанието си да напипат правилната формула. Първо решиха, че невинната магическа визия трябва да бъде намацана с кървища и бруталии. После се отказаха от всичко, направено до момента, измъквайки се с твърдения от типа, че съществуват най-различни превъплъщения на принца на Персия. Така ни захвърлиха в коренно различно приключение с герой, нямащ нищо общо с историята до момента. А сега пък решиха да се направят на ударени и да забравят, че последният Prince of Persia въобще е излизал, за да ни върнат отново към корените на поредицата, към същия герой, познат ни от The Sands of Time, Warrior Within и The Two Thrones.


Пример за контрол над четирите елемента - струите вода се превръщат в прътове


Позабравените Пясъци на времето

Действието в The Forgotten Sands ще се развива в седемгодишната дупка между събитията в The Sands of Time и Warrior Within. Принцът решава да посети двореца на своя по-голям брат Малик. За негово нещастие обаче той е обсаден от гигантска армия, готова на всичко, за да го изравни със земята. В желанието си да спаси своето кралство, Малик сключва сделка с древна пясъчна армия и я освобождава, за да унищожи противниците му. Тя обаче, както може и сами да се досетите, е напълно неконтролируема и започва да превръща жителите на града в пясъчни статуи.


Когато втвърдите водата на водопада пък, ще може да отскочите от нея


Тъй като The Forgotten Sands ще ни пренесе след историята в The Sands of Time, Ubisoft обещават, че още в самото начало ще разполагаме с умението да връщаме времето назад и да се измъкваме от фатални ситуации. Тази наша уникална способност обаче ще бъде допълнена от няколко нови. Принцът ще притежава

пълен контрол на четирите природни елемента

Представете си, че пред вас има фонтан, от който блика мощна водна струя. Замразете го и ще се превърне в колона, по която може да се катерите. Водопадът от своя страна пък ще приеме облика на стена, от която да отскочите. Всъщност Ubisoft твърдят, че не толкова замразяваме, колкото втърдяваме водата, забавяйки времето около нас.

Можем само да си представим какви интеракции ни очакват с въздух, земя и огън. С Dash например, вероятно благодарение на вятъра, ще изминаваме огромни разстояния за частица от секундата.

Освен власт над четирите основни елемента, принцът ще има достъп и до няколко второстепенни способности, които ще бъдат предоставяни от джин на име Разия, скрит в мистично измерение. Например щит, отблъскващ противниците около нас, или пък умението да призовавате малки торнадота. Те ще ни бъдат крайно необходими, тъй като


Ще има и битки с босове


бойната система

ще прилича по-скоро на нещо средно между The Sands of Time и Warrior Within. Т.е. за разлика от последния PoP, в който авторите ни изправяха лице в лице срещу един гигантски противник, то сега ще трябва да елиминираме по 40-50 наведнъж. Това ще бъде възможно благодарение на Anvil Engine – същият, който захранва и Assassin’s Creed II. Принцът обаче не умее да блокира удари, може да забравите и за quick-time ивентите от последната игра. Вместо това ще разчитате на своята ловкост, на шепата специални умения и на различни бойни комбота.

Ubisoft обещават и битки с най-различни гигантски босове, макар че на този етап можем само да предполагаме дали сраженията с тях ще са наистина предизвикателни или ще можем да ги сринем на земята без използването на каквато и да било тактика.


На външен вид новият герой е нещо средно между принца в The Sands of Time и този в Warrior Within


Дали постоянното лутане на Ubisoft от една идея в друга няма в един момент да им изиграе лоша шега, все още е рано да се каже. The Forgotten Sands обаче безспорно е заглавие, което ще очакваме с интерес, въпреки че на пръв поглед не предлага нищо съществено ново, камо ли революционно.

автор: Владимир Тодоров
PC Mania


Download
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Отговори (1 - 5)
ViruZzZ
коментар May 29 2010, 13:58
Коментар #2


Soul Pledged To The Darkness

Група: Потребител +
Коментари: 3,401
Регнат: 16-September 07
От: his own imaginarium ;]
Име: Ицо
Пол: Мъж



Преди те обичах, ама след тая тема те обичам още повече <3 <3 <3 biggrin.gif
Както според всички така и според мен WW e най-добра, но напоследък и T2T ми се качва в класацията, колкото и банална да ми изглеждаше отначало. SoT не е лоша, но в сравнение с другите 2 изглежда леко...детинска. За POP може да се каже, че леко се поизложиха, мда имаше яко фън, но се врътна доста лесно ;/ Сега за 5тата се връща към оригиналната история доста прилики на външен вид си има с Т2Т и WW, та очаквам нещо добро

PoP Games >>>>>>>>>>>>>>>>>> PoP film ...

h8 me <3 biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Johnny Red
коментар May 29 2010, 15:27
Коментар #3


Spammerman

Група: Филморатори
Коментари: 5,387
Регнат: 26-September 06
От: Бургас
Име: Иван
Пол: Мъж



Хубава статия. smile.gif PoP 2008 беше чиста проба излагация. Айде Елика не беше толкоз проста като Фара, ама не грееше особено. А принца там беше под всяква критика. Друго освен визията не харесах на играта. За другите игри отдавна съм си казвал мнението - любима поредица, в която харесвам всичко без Фара. Филма, макар и далеч от movie-game шедьовър си беше много приятен за гледане. А TFS съм се насладил на голяма част от нея вече и също е много добро попадение. Мисля, че няма да има много разочаровани от последната част.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f0rgy
коментар May 29 2010, 23:23
Коментар #4


Team 23 - Sensei

Група: Уважавани
Коментари: 6,051
Регнат: 15-June 06
От: Пловдив
Пол: Мъж



08 не бих го определил като кой знае каква излъгация. Вярно, мега бързо свършва играта и е доста лесна, но пък е мега красива. Нужда от глътка свеж въздух имаше след Т2Т, тъй като историята на практика беше завършена перфектно и трябваше нещо да разнообрази за да може след 2 години отново да ни бъде припомнено за принца от трилогията.
А иначе на места много съм се забавлявал с тоя Принц, който е доста по-несериозен и забавен от "стария". Спуквам се от смях като почнат да играят на тая игра :

Prince: Want to play a game? Come on, it'll be fun!
Elika: The World's about to end and you want to play a game?!
Prince: Might as well die happy.
Elika: What sort of game is this?
Prince: Well, I see something and you have to guess what it is.
Elika: How can I guess that?
Prince: You just guess.
Elika: Grass.
Prince: No.
Elika: Rock.
Prince: No.
Elika: This is a stupid game.

...

Prince: Want another go?
Elika: No... Path.
Prince: No.
Elika: This is impossible!

...

Prince: The game would be easier if we played it by the rules.
Elika: There are rules?
Prince: Yeah. I tell you the first letter.
Elika: Then why didn't you do that?
Prince: You didn't give me a chance.
Elika: *sigh* Can we get to the Fertile Ground?..

...

Prince: S.
Elika: Are you still playing that game?
Prince: S.
Elika: Sky.
Prince: Hey! You got it! Okay, your turn.

...

Prince: Come on, your turn.
Elika: For what? Uhm... C.
Prince: Corruption.
Elika: Yes. Can we go on?

...

Prince: S.
Elika: Sky again?
Prince: Now you're getting it!
Elika: You picked 'sky' again?
Prince: No, but you're getting the hang of the rules.
Elika: Ah, thanks, they're so complex I was worried they might evade me.

...

Prince: S.
Elika: Scar.
Prince: No.
Elika: Scarf??
Prince: No.
Elika: Shrine?
Prince: Aha! No.
Elika: I give up.
Prince: It's too soon to give up.
Elika: I give up!
Prince: Soulless Follower of Ahriman!
Elika: I am amazed no one threw you overboard on your sea trips.

...

Prince: G.
Elika: Are you still playing?
Prince: G!
Elika: Gauntlet.
Prince: Yes!
Elika: You wanna make this game harder?

...

Prince: Wanna play the game again for forfeits?
Elika: No.


18.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Johnny Red
коментар May 30 2010, 00:09
Коментар #5


Spammerman

Група: Филморатори
Коментари: 5,387
Регнат: 26-September 06
От: Бургас
Име: Иван
Пол: Мъж



Еми ок, съгласен съм, че имаше нужда от глътка "свеж въздух", ама като оставим графиката, тая глътка, която ми предоставиха не ми допадна особено. Единствената реплика на принца от тая игра, която ме разсмя беше като каза, че Farah му била магарето. 18.gif Предпочитам си "стария" принц. ;P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f0rgy
коментар Jul 9 2010, 21:57
Коментар #6


Team 23 - Sensei

Група: Уважавани
Коментари: 6,051
Регнат: 15-June 06
От: Пловдив
Пол: Мъж



Официално мога да кажа, че опасенията ми за оптеняване и гавра с трилогията Принцът на Персия бяха напълно.... неоправдани. От Убисофт са успяли да направят една изключителна игра, която е достойно продължение на предшествениците си ! Доста по-трудна към края, определено играта си поделя 1во място с Warrior Within. А последното ниво на играта е най-якото, което е правено във всички игри на ПоП. Историята можеше да покаже повече, но не се оплаквам. Сексапилния женски джин ме изкефи на макс. Хубаво е, че актьора, който озвучава Принца в Пясъците присъства и в новата игра. Доста е къса, но на моменти много динамична. Липсва само специалният килл от 2та Трона, но пък има много други добавени неща. Определено задължителна за всички фенове на платформърте на Убисофт.

10/10
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 потребител(и) четат тази тема (1 гости и 0 скрити)
0 Потребител(и):

 



- Елате в .: BGtop.net :. Топ класацията на българските сайтове и гласувайте за този сайт!!! Олекотена версия

Сега е: 22nd November 2017 - 16:40